Solvik er langt mer forsiktig enn Andreassen

Jeg har lenge trodd at jeg var rå på oddsen, rå med at jeg gjerne satser alle pengene fra spillekontoen på ett eller to veddemål. Og nei, jeg satser aldri mer penger enn jeg har råd til å tape! Og ja, jeg taper ofte penger!

Nå kan jeg konkludere med at jeg er forsiktig sammenlignet med Kjell Andreassen fra Honningsvåg, en mann jeg spiller sammen med på Coolbet.com. Onsdag var en god oddsdag for undertegnede, og for duoen Solvik og Andreassen. Jeg fikk inn Portugal, og vi fikk inn Portugal, Uruguay og Spania.

I dag bruker vi overskuddet på VM-kamper som blir spilt, og kupongen til Andreassen og Solvik ble levert inn etter heftige diskusjoner onsdag kveld. Andreassen ville sette penger på rene seire, mens jeg ønsket en gardering i kampen mellom Danmark og Australia. Andreassen vant diskusjonen og kupongen ble levert inn slik han ønsket. Vinner Danmark og Frankrike i dag, blir det en flott gevinst. Skulle for eksempel Danmark avgi poeng, forsvinner gårsdagens overskudd. Easy come, easy go, er et godt ordtak i fotballveddemål.

Jeg har levert inn følgende kupong hos Comeon:
Danmark – Australia 1x
Argentina – Kroatia 1x

Det blir en veldig spennende ettermiddag og kveld. Oddsen gjør fotballkamper ekstra morsomme!

Selv om vi bruker selskap med lisenser i utlandet, gjør vi ingen ting ulovlig. I Norge er det lovlig å vedde hos aktører som har tillatelser i andre land, selv om norske myndigheter ikke velsigner veddemålene. Eller for å uttrykke det på en annen måte; det kommer aldri med en globale økonomi til å bli ulovlig å flytte penger på tvers av landegrenser. Regulert ja, men aldri forbudt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar