Snap, men hun glemte trusa

Bortsett fra humoren som ligger i det at hun viste mer enn tenkt i den korte videoen, var en hyggelig hilsen fra et land der det meste av gambling er forbudt. I går, eller i natt Thailandsk tid, var hun og noen andre personer samlet og gjengen spilte kort. Frivillige handlinger og bruk av egne penger, men i mange land, også Norge, regnes dette som kriminalitet.

Jeg ble kjent med den kvinnelige thailandske liberalisten da ei venninne tok jeg med på en klubb for en del år siden. For de fleste av gjestene er klubben en gogo-bar eller strippeklubb, men ettersom en masse av lettkledde damer i utgangspunktet er lite pirrende ble jeg ført inn en bakdør og til et rom der inviterte gjester spilte kort for penger. Det ble spilt for små summer, men jeg tilbrakte mange netter i rommet sammen med utvalgte menn og kvinner, øl og kort.

I går spilte gjengen kort igjen og jeg fikk en video. Hun sender stort sett hilsninger når hun er i godt humor. Gevinster gjør noe med humøret, både for liberalister i Thailand og Norge.

Til tross for risikoen om strenge reaksjoner fra politiets side, foretar menneske valg som kan medføre sanksjoner. I Thailand er det illegale markedet for gambling enormt. Regimet har skylden på grunn av en strengere forbudslinje enn den Stortinget praktiserer i Norge. De som vil ha strengere spillpolitikk i Norge bør reise til Thailand på studietur.

I skrivende stund er klokken 16 i Thailand. Jeg ser ikke bort ifra at gjengen gjør seg klar til en ny spill-natt i smilets land.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar