Når du føler deg som Snåsamannen

Jeg følte meg litt som Snåsamannen på mandag under Radio Nordkapps radiobingo. På forhånd hadde jeg solgt bingoblokker til ei Honningsvåg-dame. Jeg lovet da hun kjøpte blokkene, at dette var vinnerblokker. Ja da, dama vant to ganger i løpet av bingoens 12 vinnermuligheter. Du føler deg litt som Snåsamannen når du «ser» frem i tid og kan spå utfall av spill.

Om jeg kan se frem i tid? Nei, ren flaks! Jeg er den mest rasjonelle personen du kjenner, og tror ikke på fantasier og overtro. Da jeg gjettet Honningsvåg-dama som vinner var det et forsøk på humor. Ekstra artig når humoren slår til!

Om dama vinner i kveld i Radio Porsanger radiobingo? Har ikke peiling, men jeg kommer til å følge godt med. Hun har nemlig kjøpt blokk og vinnersjansene i bingo er store.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar