Unnskyld, Kjell Andreassen

Jeg har liksom ikke magemål. Jeg ønsker ikke litt skattelettelser, jeg ønsker flere hundre milliarder i skatte- og avgiftslettelser. Jeg spiser ikke én is når jeg spiser is, jeg tømmer hele dunken. Jeg drikker ikke én øl, jeg drikker 15, 20 og et par Black Russian. Jeg spiller ikke 100, 200 eller 300 kroner på oddsen, jeg tømmer kontoen på mange tusen kroner. Det er tid for selvransakelse på cirka 71 grader nord etter at jeg spilte bort egne penger og fellespengene til Solvik og Kjell Andreassen i Rosenborgs kamp mot Brann. Fyttigrisen, for en kostbar kveld; men spennende, ja uten tvil.

Unnskyld, Kjell Andreassen!

Det positive er at det er penger som har blitt vunnet som ble borte i kveldskampen i Eliteserien. Det får ingen konsekvenser for Solvik eller Andreassen, likevel er det surt. Jeg kommer ikke til å skrive at jeg aldri mer skal satse mange tusen kroner på en fotballkamp, for det kommer jeg til å gjøre. Det gir et kick, og jeg elsker suget i magen veddemål gir. Jo høyere innsats, desto sterkere følelse. Du kjenner at du lever når mye står på spill!

Og det kunne endt bra om dommeren hadde godkjent målet til Nicklas Bendtner. Så nært, men likevel milevis ifra.

Nå blir det nedkjøling en periode, en nedkjøling både jeg og Andreassen har godt av. I alle frem til mandag kveld når Sarpsborg 08 tar imot Stabæk. :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar