Når du føler deg som gud

Kamp mellom Fulham – Sunderland, et Championship-oppgjør. Fulham er ett av topplagene, mens Sunderland er bunnlaget i ligaen. «Alle» forventet at Fulham skulle vinne.

Torsdag kveld var oddsen på Fulham-seier 1,22. Det er lite, eller det er så lavt at skal man merke gevinsten må innsatsen være stor. Jeg gikk glipp av første omgang, men pauseresultatet var 1-1. Oddsen på liveoddsen hos Comeon.com på hjemmeseier var 1,33 etter 45 spilte minutt. Andre omgang startet, Fulham var best. Jeg snappet litt og fulgte med på oddsen. På 1,67 tømte jeg spillekontoen på hjemmeseier. Like etter at veddemålet var satt skåret Fulham. Nærmere en følelse av å være gud kommer ikke undertegnede. Herregud så deilig, nesten som orgasme. Jeg løftet rumpa fra stolen, strakte armene mot taket og digget meg selv for et fantastisk veddemål.

Dommeren la til fire minutt, kampen pågikk i 96 minutt. De siste minuttene var vonde, men jeg kan innbille meg følelsen til gud da skaperverket var på plass. Det var så sykt digg!

Jeg er den mest rasjonelle personen du kjenner, og tror dermed ikke på fantasier og overtro. Bruken av gud er bildegjøring av bloggposten. Ja, ja; du skjønner hva jeg mener.

Unge Solvik er klar for mer fotball på lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar