Mistet et par tusen kroner i gevinst på overtid

Herregud, jeg har lyst å banne. Synd man har sluttet med sånn djevelskap.

I tillegg til oddskupong/kuponger med litt større beløp, leverer jeg av og til det jeg kaller for tullkuponger. Kuponger med begrenset innsats, ofte 100 kroner. Tullkupongene består av flere, ganske mange fotballkamper. I dag bestod kupongen av fem kamper med første kamp klokken 13:30 og siste kamp klokken 18:30.

Southampton – Chelsea, Chelsea-seier på kupongen. Visstnok en spennende kamp, ifølge rapportene. Jeg fikk kun med meg resultatet 2-3.

Crystal Palace – Brighton, hjemmeseier. Det var også denne kampen jeg hadde på kupongen med større innsats. Det var en spennende ettermiddag i Turngata med god tipping.

Middlesbrough - Bristol City, hjemmeseier. Med tre av de fem kampene inne i løpet av formiddagen og ettermiddagen, ante unge Solvik bonusutbetaling fra Comeon.com. Det gjenstod kun to kamper på tullkupongen til 100 kroner.

Start – Vålerenga, borteseier. Oslo-klubben lekte seg i Kristiansand og resultatet ble 1-6.

Klokken 18:30 startet Fulham mot Brentford. Jeg valgte hjemmeseier, og midtveis i 2. omgang tok Fulham ledelsen. Det ble mange skjermer i godstolen med Fulham-kamp, Liverpool-kamp og Klassequizen på NRK1. Fulham hadde kontroll, helt til fire minutt på overtid. Utligningen kom og jeg mistet fortjenesten på 2 811 kroner. Herregud, det var nummeret før det kom noen nordnorske gloser da Neal Maupay utlignet, men jeg trøstet meg med at det ble en spennende kveld for 100 kroner.

Dagen for øvrig har vært innbringende. Hvis Man City slår Tottenham, og resultatet er i skrivende øyeblikk 1-2, blir dette en veldig god dag på oddsen.

Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar