Unge Solvik har det spennende på to fronter i kveld

Det er i underkant av én time til jeg starter radiobingosendingen. Det er full pott, altså 70 000 kroner på lykketallet 33. Radiobingo er pirrende spennende både for spillere og programlederen når potten er stor. Jeg bruker av og til å spørre bingospillere hvordan det er å sitte igjen med et par tall i tredje rekke, spill fire. Det glinser av øynene til bingospillere som forteller om opplevelsen. Historiene viser at det er veldig spennende!

Jeg kjenner det i magen når vi nærmer oss de store pengene. Av og til sitter jeg urolig i stolen. Jeg håper alltid at jeg får dele ut 73 500 kroner. Det er spennende om det er kjentfolk som vinner. Eller det er jo som regel alltid kjentfolk, spørsmålet er om jeg kjenner vinneren/vinnerne godt eller kun vet hvem det er. Utvilsomt en av styrkene til lokalradio.

I tillegg til radiobingo har jeg levert inn oddskupong hos Comeon.com på én av dagens Champions League-kamper. I skrivende stund er jeg usikker på om jeg følger kampen via VG Nett eller Viaplay. Ettersom jeg har radiosending må konsentrasjonen være på topp. Jeg og Viaplay betyr ikke automatisk god konsentrasjon.

Hvis Andreas Børvik er sur i kveld, er jeg blid. Det betyr at veddemålet er inne, et veddemål der oddsen er 3,35.

Himmel og hav, det blir en spennende kveld på flere fronter. Jeg gleder meg veldig, og er på lufta i Radio Porsanger klokken 21:00.

Gambling gir livet litt ekstra futt, gnist de fleste av oss trenger med jevne mellomrom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar