Tror hun startet påskeferien i vinflaska

Skribenten er verdens dårligste Wordfeud-spiller, eller i alle fall blant de virkelig dårlige. Jeg kan skrive på et sigarettpapir med stor tusj de rundene jeg har vunnet i 2018. Det er omtrent, null. Jeg går fra tap til tap i spillet uten penger, kun prestisjen. Ettersom Wordfeud tar litt tid og det blir mange tap, må jeg begrense antall spillere i ordleken. Jeg spiller mot et par faste personer og sier alltid nei til nye invitasjoner.  Det er viktig å ta vare på den selvtilliten man har!

Jeg ledet lenge mot én av mine konkurrenter. Hun gjorde det så dårlig og hun er til vanlig veldig god, at jeg mistenkte at hun var på fylla i begynnelsen av påskeferien mellom snøbyger, skismurning og bøker. Mandag kveld var min ledelse solid med 34 brikker igjen.

Nå er spillet avsluttet, og hun vant igjen. Vi har spilt mot hverandre mange ganger de siste årene, og hun har alltid vunnet. Eller hun har knust meg alle gangene. Også den siste runden der jeg ledet mandag kveld.

Wordfeud påvirker humøret og nå trenger jeg seriøst en seier. Hint, hint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar