Store forskjeller på pottene i Eurojackpot

Det er ganske sykt. Til tross for at førstepremiepotten i Eurojackpot i kveld er på cirka 96 millioner kroner, kribler det ikke mye i magen foran kveldens trekning. 96 millioner kroner er ikke nok til at jeg lager liste med hva jeg skal bruke en eventuelt gevinst til.

Listen har vært klar foran trekninger med mange hundre millioner kroner i førstepremiepott. Selv om det ikke føles slik, er 96 millioner sinnssykt mye penger. Rart at summen ikke tenner meg like mye som de største pottene i spillet til Norsk Tipping. Med 96 millioner kroner kunne jeg nesten gjort hva jeg ville. Nesten hundre millioner kroner på konto bør bety et liv uten økonomiske bekymringer, foruten bekymringer om formueskatten.

Selv om det er stor forskjell på 860 millioner kroner og 96 millioner kroner, leverer jeg kupong i dag også. Innleveringsfristen er klokken 19:00. Gjør du som meg, husk Grasrotandelen!

Og nei, vi vinner ikke førstepremiepotten. Uten kupong er vi garantert fri for gevinst! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar