Spilleselskapene skulle vært raskere på avtrekkeren

På mange av områdene er de internasjonale spilleselskapene veldig gode. De lager morsomme og aktuelle veddemål. Akkurat nå savner jeg veddemål om mistillitsforslaget mot Sylvi Listhaug.

I skrivende stund er det uklart om mistillitsforslaget får flertall. Trolig blir det avgjort i løpet av dagen eller helgen. Da Rødt fremmet mistillitsforslaget burde bettingsselskapet laget veddemål.

Mitt tips er at det ikke blir flertall for mistillitsforslaget. Justis-, beredskaps- og innvandringsminister Sylvi Listhaug fikk sterk kritikk av Stortinget på torsdag for det talentløse Facebook-innlegget. Jeg tror KrF nøyer seg med den sterke kritikken.

Dersom jeg var statsminister/partileder i FrP, ville jeg fjernet Sylvi Listhaug fra regjeringen. Hun skaper altfor mye støy, støy som ødelegger for politiske saker.

Sånn for ordens skyld; hvis jeg var statsminister/leder i FrP, ville vi hatt et annerledes Norge med mye mer frihet og mindre stat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar