Neeeei!

Ja da, jeg brølte NEI sånn cirka klokken 22:45 i går kveld, riktig nok med et smil om munnen. Politikere som vil nekte meg dette kan ryke og reise.

Det var Premier League-kamp mellom Crystal Palace og Man Utd. Ettersom Mourinho ikke imponerer for tiden og oddsen var høy på uavgjort, satte jeg poengdeling på oddskupongen. Helt i begynnelsen av 2. omgang, da Crystal Palace ledet 2-0, vurderte jeg borteseier på liveoddsen til 25,0, men lot vær. Tankene jeg hadde om liveoddsen var det som traff meg da Nemanja Matic skåret vinnermålet på overtid. Synd for noen oddspillere, synd for Crystal Palace, men gledelig for alle som har Man Utd-hjerte. Det er noen av dem.

Etter en lang arbeidsdag skulle jeg dusje og se Homeland på TV2 Sumo. Kampen var så spennende, at både dusj og Homeland ble utsatt en liten halvtime. Det var ikke snakk om mye penger, likevel ble det utrolig spennende. Som en vanvittig rus, rus det er vanskelig å sammenligne med noe annet.

Få kan med troverdighet si at fotball er kjedelig! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar