Gelemenn for 161 millioner kroner

Jeg vil ikke vinne førstepremiepotten i Eurojackpot i kveld. Det er cirka 161 millioner kroner i førstepremiepotten. Fyttigrisen det blir mange gelemenn!

I et saftig øyeblikk i en debatt om sukkeravgiften tidligere denne uken, lovet jeg en sosialdemokrat at jeg skulle kjøpe gelemenn for førstepremiepotten dersom jeg vant alle pengene i kveldens trekning. Gelemenn for 161 millioner kroner er for mye, selv for meg. Det blir så mye suging, at det spørs om jeg har tunge til så mye griseri.  Én av ulempene med meg, er at jeg alltid gjør det jeg lover.

Og ja, jeg er imot sukkeravgiften og veldig mange av de andre politiske vedtatte avgiftene!

Det er helt greit at jeg ikke vinner i kveld. Jeg klarer meg helt fint uten millioner av poser med gelemenn. Dessuten blir det ikke turnhall i Honningsvåg dersom alle pengene går til gelemenn. Selv om gelemenn er meningsløs bruk av penger, har jeg levert inn kupong hos Norsk Tipping. Innleveringsfristen er klokken 19:00.

Husk Grasrotandelen dersom du leverer inn Eurojackpot i dag hos en kommisjonær eller Norsk Tipping på nett. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar