Tapte penger fra alle kontoene

Lørdag var en mørk dag i lokalsamfunnet. Lysten til å blogge om spill og underholdning er liten, men samtidig skal livet gå videre. Jeg liker fotball, veddemål og ønsker et systemskifte i norsk politikk med liberale løsninger. Derfor blir det bloggposter om uviktige ting også i helgen.

Jeg avslutter ofte bloggposter med følgende ord: «Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape», et prinsipp som gjelder for undertegnede. Oddsen skal være underholdning, ikke et nytt problem i livet. I går tapte jeg og kompanjongene penger på absolutt alle kupongene. Det er i seg selv godt gjort. Når jeg taper penger, ofte mye penger fra spillekontoer, tenker jeg på de opprinnelige innskuddene. Innskuddene er sjelden store, tap jeg lever godt med.

Jeg selv hadde under 3,5 mål i kampen mellom Liverpool og West Ham, pluss UB i Watford – Everton. Alle pengene, altså innskuddet gikk tapt.

Én av ulempene med oddsen, er at man i ettertid husker kamper og vurderinger som ble gjort da veddemålet ble inngått. Jeg valgte uten tvil feile kamper og den tanken er limt fast i «hjernen» dagen derpå.

Jeg og en næringslivsmann hadde Leicester-seier og Middlesbrough-seier. Hans lag var Leicester og mitt var Middlesbrough. Etter at Leicester spilte uavgjort mot Stoke håpet jeg på mitt lag, slik at jeg kunne skylde på han for at innskuddet gikk tapt. Neida, det ble 3-3 i kampen mellom Sunderland - Middlesbrough. Vi kommer helt sikkert til å spille sammen på nytt ettersom oddsen beriker liv som i stor grad består av alvorlige problemstillinger.

Baben ja. Jeg brukte lang tid for at baben skulle bli interessert i oddsen. Hun fikk tenning, men frekvensen på kupongene er lav. I går ble vi enige om Everton-seier mot Watford. Vi satset alle pengene fra Coolbet-kontoen på borteseier. Himmel og hav, det var spennende store deler av kampen. Everton tapte, og jeg ble jentesur. Riktig nok i noen få minutt. Baben fortalte om skinnskjørtet sitt, Lotto-dama og ei av koristene i Hver Gang Vi Møtes brukte skinnbukser. Jada, jeg er ganske lett å glede.

Det er nye fotballkamper i dag, og jeg ser frem til å levere oddskupongen. Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar