Når Hans Paul Hansen skjeller deg ut……

I går var den første samlingen siden lenge før jul for deler av kompisgjengen i forbindelse med en forsinket 50-årsmarkering. Kompisgjengen er veldig liberal på mange av områdene, veldig liberal faktisk. Det eneste som er forbudt er bruk av mobiltelefoner når gjengen er samlet. Når det skal være sosialt samvær midt under ligarunden fra England, brytes mobilforbudet. Ja, jeg var én av dem som brøt det selvpålagte forbudet til Hans Paul Hansens store fortvilelse. Dermed var diskusjonen i gang, om alt fra skatt til privat eiendomsrett og vi liker diskusjonene.

Selv om stemningen er avslappet rundt øl-glassene, pirrer det ekstra i magen ved at fotballkampene nærmer seg slutten. Det var så spennende, at det var utenkelig for meg at jeg skulle legge bort mobiltelefonen. Jeg satt og heiet på Leicester, klubben der Buddha styret det meste.

Jeg og Kjell Andreassen veddet for første gang sammen. Vi valgte Leicester-seier og Bournemouth-seier. Leicester ledet lenge og Bournemouth lå under. Nordmannen Joshua King var én av dem som bidro sterkt til at Bournemouth til slutt vant kampen, mens Leicester-oppgjøret endte 1-1. De siste minuttene av oppgjøret mellom Leicester – Swansea ba jeg Buddha om en tjeneste, nemlig Leicester-mål uten at det hjalp. Jeg og Andreassen tapte pengene. Jepp Kjell Andreassen har sløst med penger, men fyttigrisen det var spennende!

Like etter at kampene var over snakket jeg med Andreassen. Vi er klare for ny kupong i dag. I dag skal vi ta tilbake pengene vi tapte i går. Jeg sitter dagen derpå og smiler over at fotball kan være så sykt spennende. Gambling beriker livet!

Mhm
Jeg fikk inn mine kamper, seire til Man Utd og Aston Villa.

Baben fant aldri oppgjøret hun kikket etter. Dermed droppet vi kupong i går, men det er nye muligheter i dag på det som kan bli en fin fotballsøndag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar