Min avtale med Sedeniussen

Med flaks kan det bli en dyr avtale, men jeg tror det er verdt hver krone. Jeg har lovet Gøril Johnsen Sedeniussen, leder i HT & IFs turngruppe, turnhall i Honningsvåg om jeg vinner førstepremien på noen hundre millioner kroner i Eurojackpot. Jeg vinner sikkert aldri pengene, men avtalen står ved lag så lenge hun er leder av turngruppa.

Rogern, altså Roger Sedeniussen, har skylden eller æren for avtalen. Seeeeeenssssssssuuuuuuur kom jeg med lovnaden om millioner av kroner til turngruppa dersom Eurojackpot-kupongen går inn. Jeg, rogern og Gøril Johnsen Sedeniussen er ekstra spente hver fredag kveld.

I kveld blir Gøril Johnsen Sedeniussen gjenvalgt som leder i turngruppa på årsmøtet. Turngruppa fortsetter med en trygg ledelse, og jeg viderefører avtalen om turnhall i Honningsvåg om det blir full klaff i Eurojackpot.

Gøril Johnsen Sedeniussen har visstnok ledet turngruppa siden 2004. Det er veldig mange dugnadstimer som spesielt barn og ungdommer i Nordkapp nyter godt av. Vi skal være glade vi har personer i lokalsamfunnet som ofrer egen fritid på andre.

Sånn litt på forhånd, Gøril; gratulerer med gjenvalg som leder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar