Bruttern knuste Johnsen Myhre i Wordfeud

Johnsen Myhre har irritert både meg og bruttern. Vedkommende er en elendig vinner, og vet det godt selv. I flere år, riktig med en lang pause, har Johnsen Myhre vært én av mine fem motstandere i Wordfeud; et meningsløst, men morsomt ordspill. Ja, Johnsen Myhre har knust meg absolutt alle gangene. En uovervinnelig motstander!

I dag slapp bruttern, den yngste av oss, nyheten om at han endelig hadde slått Johnsen Myhre i Wordfeud, Nyheten var illustrert med et bilde av vinnerunden.

Jeg kjenner rusen av glede over at Johnsen Myhre ikke lengre kan rakke ned på solvikene. Det har vedkommende gjort mye og ofte gjennom flere år. Smak på den, Johnsen Myhre!

Om jeg noen ganger kommer til å slå Johnsen Myhre i Wordfeud? Tvilsomt! Skulle det skje, får du vite garantert vite det på Snapchat!

Og Johnsen Myre, den yngste av solvikene er en god vinner sammenlignet med dem mellomste. Skulle jeg noen gang vinne, vil du oppleve dit livs verste mareritt! 
Den gangen én av solvikene slo Johnsen Myhre! :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar