Når det er lov med en hvit løgn

Da baben spurte hvor mye penger jeg tapte, slo jeg av noen tusen kroner for at hun ikke skulle tro at jeg var blitt sinnssyk. Summen jeg innrømmet var likevel stor nok til at hun synes synd på meg.

Jeg tømte spillekontoen min i går hos Comeon.com på FA Cup-omkampen mellom West Ham og Shrewsbury. Hjemmelaget dominerte kampen, men resultatet etter ordinær tid var 0-0. Det ble en veldig dyr kveld for unge Solvik som håpet og trodde West Ham skulle vinne.

Ja da jeg var jentesur langt utover natten, men det kommer alltid en ny fotballkamp; trøst som fungerer godt for meg.

Nye fotballkamper er det i kveld, både i England, Frankrike og Spania. Jeg har valgt to kamper fra oddsmenyen, to kamper som skal gi meg en berikende kveld. Innsatsen er for øvrig mye lavere enn i går ettersom jeg måtte fylle på spillekontoen.

Radiobingo
Selv om jeg har inngått veddemål på to fotballkamper, er jeg mest spent på radiobingoen til Radio Porsanger i kveld. Lykketallpotten er betydelig, og det er fryktelig spennende når vi spiller om de store bingopremiene. Dersom noen andre enn meg tok sendingen ville jeg garantert spilt radiobingo. 54 000 kroner er forlokkende! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar