Måtte blåse på en bingoblokk

I dag var én av de trofaste radiobingospillerne innom kontoret. Jeg måtte blåse på brettet hun kjøpte. Slikt gjør jeg gjerne for dem som tror det hjelper.

Dersom noen andre var programleder i Radio Nordkapps radiobingo i kveld, ville jeg spilt bingo. Lykketallpotten er på 57 000 kroner og det er en stor bingopremie. Det er så mye penger, at summen gir meg tenning.

Nå vil mange hevde at det er vanskelig å vinne lykketallsposten, noe som er sant. Samtidig skjer det med jevne mellomrom, så ofte de siste årene at det har vært vanskelig å bygge potten opp til 70 000 kroner.

Jeg vet omtrent hvor mange bingoblokker som blir solgt. Jeg vet hvor mange premier som blir delt ut. Ut fra disse opplysningene er det mulig å regne seg frem til vinnersjanse. Vinnersjansen i radiobingo er stor sammenlignet med andre spill. Og ja, det kribler ekstra mye i magen min når vi spiller om lykketallpotten. 57 000 kroner er mye penger på en helt vanlig mandag, cirka på 71 grader nord. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar