Hvis jeg vinner nesten 800 millioner kroner….

Jeg har tidligere skrevet hva jeg skulle bruke 300 millioner kroner til om jeg vant i Eurojackpot, et spill hos Norsk Tipping. Naturlig nok har listen endret seg litt, og dessuten er verdien på kveldens førstepremiepott på nesten 800 millioner kroner.

Nei! Jeg vant ikke 300 millioner kroner og jeg vinner helt sikkert ikke i kveld, men drømmen om den store gevinsten er viktig; det er minst halve sjarmen med lykkespill.

Med tett opp mot 800 millioner kroner i premie til unge Solvik, skal jeg definitivt bygge turnhall til turngruppa i Honningsvåg Turn & Idrettsforening. Planene har blitt videreutviklet; i tillegg til turnhall skal det i samme bygg være et museum for oss, altså rogern og meg selv, som liker skinn, håndjern og sånt. Honningsvågs mest erotiske lokale kommer hvis jeg stikker av med førstepremiepotten etter kveldens trekning.

Jeg skal også tømme alle butikkene i Finnmark for sokker. Baben får nye sokker for én million kroner. (Ja babe, det blir sokker uten masse farger)

De andre punktene om jeg vinner kjempepotten:
-Ansatte Idar Magne Klemo, og ja; vi skal bo i utlandet.
-Kjøpe en katoybar i Pattaya,
-Gjøre alle familiemedlemmene fri for gjeld.
-Gi ti millioner kroner til en helt spesiell dame.
-Kjøpe papegøye.
-Førerkort til motorsykkel og motorsykkel.
-Finansiere en nordisk liberalistisk tankesmie sammen med venner.
-Drikke et par Black Russian hver dag.
-Abonnere på Klassekampen.

Innleveringsfristen er klokken 19:00. Husk Grasrotandelen dersom du er kunde hos Norsk Tipping!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar