Hun er smartere enn meg

Da West Bromwich tok ledelsen 1-3 kom det surt fra henne:  
--Hva var det jeg sa?

Irriterende, veldig irriterende. I fotball eller idrett er det lite som kan karakteriseres som katastrofe, men hvis jeg skal kunne bruke ordet er det om forsvarsspillet til Liverpool. Det er i perioder så dårlig, at jeg rødmer. Ikke en gang videodømming hjalp laget til seier!

Det ble en dyr dag for meg, men for oss, meg og henne eller baben som jeg kaller henne for, ble det en fin fortjeneste i dag. Det er hun som har hele æren. Hun satte alle pengene fra spillekontoen på Real Madrid-seier på Estadio Mestalla. Det var veldig spennende i 83 minutt, men på 1-3 regnet vi gevinsten som sikret.

Jeg ville sette overskuddet og de andre pengene fra Coolbet-kontoen på Liverpool-seier i FA Cup-kampen mot West Bromwich. Hun sjekket oddsen og sa blankt nei da den viste 1,24 et par timer før avspark. Hennes nei sørger for at Coolbet-kontoen inneholder mye penger, penger jeg håper vi setter på én av de mange kampene i morgen.

Jeg selv tømte kontoen hos Comon.com på seire til Bayern München og Liverpool. Liverpool-kampen sørget for at jeg nå er peise, peise, peise blakk. 

Det nytter egentlig ikke å deppe, det kommer alltid en ny fotballkamp og nye muligheter på oddsen.

Dagens oddskamper der unge Solvik har vært involvert med veddemål:
Bayern München – Hoffenheim 5-2
Valencia – Real Madrid 1-4
Liverpool - West Bromwich Albion 2-3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar