Europamesterskapet i håndball, Krupa og Hege-Beate

Jeg mener en i slekta, bosatt på Klubben og Man Utd-supporter, for mange år siden sa at håndball var en feig idrett fordi utøverne brukte hendene. Som ihuga fotballsupporter er det mulig å være enig med Utd-supporteren. Nei, jeg sjekket aldri opp om Krupa virkelig kom med uttalelsen.

Etter hvert endret jeg holdning, riktig nok da jeg fikk en fantasi om at jeg skulle se Hege Beate Tauselv spille kamp i satt alder. Jeg fikk aldri sett kampen jeg drømte om, men likevel har håndball fått en større plass i hjertet til unge Solvik. Spesielt håndball for herrer, en idrett med et sinnssykt tempo der det smeller i «taklingene». Herrehåndball er gøy, spesielt når de beste lagene møter hverandre. Jevne kamper og med oddskupongen på Ipaden, er pirrende!

På fredag starter europamesterskapet, kamper Visasat viser. Perioden fram til 28. januar kan bli artig for oss som liker gambling, eller for oss som lar seg pirre av masse nerver. Om Norge gjør det godt eller ikke har liten betydning for en liberalist uten nasjonalistiske celler i kroppen. Jeg vil ha fartsfylte og jevne kamper!

Hos spilleselskapene jeg har sjekket, Coolbet, Expekt og Comeon, er Frankrike favoritt til å vinne mesterskapet med vel tre i odds.

Norge møter favoritten fredag kveld klokken 20:30. Himmel og hav, det kan bli en spennende kamp.

Bevilg deg selv noen pirrende kvelder. Sats penger på håndball, men ikke bruk mer penger enn du har råd til å tape! Det er ikke ulovlig å bruke internasjonale selskap, selv om de norske politikerne ikke har velsignet selskapene.

Den norske spillpolitikken er en fiasko, men det er en litt annen debatt enn europamesterskapet i håndball. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar