Angret litt på videoen til bruttern

Da Liverpool ledet 4-1 og jeg lå i rute til innkassering av en nydelig gevinst på oddsen i oppgjøret mellom Liverpool og Man City, sendte jeg en video til bruttern via Facebook.com.

Bruttern er ihuga Man City-supporter. Jo mer «økonomisk doping» i City, jo større tilhenger er han. Et ordentlig kapitalistsvin, og hos meg er ikke kapitalistsvin et skjellsord.

Det ble 4-2. Jeg fryktet fortsatt ikke for seieren, men Liverpool er Liverpool. På 4-3, seks minutt før ordinær tid, måtte jeg opp av stolen og gå meg en runde. Det var ubeskrivelig spennende, omtrent som det beste rusmidlet jeg noen gang har prøvd; uten at jeg har prøvd så fryktelig mye. Da dommeren blåste av etter fem overtidsminutt, var det tid for jubel i Turngata på cirka 71 grader nord. Det ble en fin fortjeneste, tre viktige Liverpool-poeng og Man City fikk sesongens første tap i ligaen. En stor prestasjon av Liverpool!

Det beste med ettermiddagen var at kampen var som en lang reklamefilm for fotball. Fyttigrisen for en deilig kamp mellom to praktfulle lag, to av Europas beste fotballag!

Nå gjenstår det å finne en kamp der jeg på nytt kan satse alle pengene fra spillekontoen.

YNWA. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar