Alle pengene på kampen mellom Swansea og Arsenal

Himmel og hav, det blir en spennende kveld. Jeg vet det blir spennende elleve timer før avspark. Hun jeg spiller på oddsen sammen med har satset alle pengene fra spillekontoen på Arsenal-seier mot Swansea. Oddsen er 1,54 eller var 1,54 da hun leverte inn kupongen på søndag.

På lørdag traff hun med Real Madrid. Jeg var sikker på at hun skulle velge én eller to kamper fra søndagens omfattende oddsmeny. Hun valgt kamp på søndag, en kamp som har avspark i kveld klokken 20:45.

Det er uvanlig at jeg venter dager før oddsspenningen blir utløst, en ny «idrett» for meg. Dersom Arsenal vinner i kveld har vi rekordstort beløp på Coolbet-kontoen, altså et høyere beløp enn det vi tidligere har spart opp.

Skulle Arsenal tape eller spille uavgjort, taper vi alle pengene. Trøsten er at den første innsatsen for noen uker siden var på 300 kroner.

Ettersom Swansea slo Liverpool 22. januar, er det langt fra sikkert at Arsenal vinner. Usikkerheten er noe av sjarmen med veddemål. Ikke vite utfallet er fascinerende spennende!

Det er for øvrig flere andre kamper i dag, både i Premier League, Championship, League 1 og League 2. Mange muligheter for alle som liker fotballveddemål hos aktører med konsesjoner i utlandet. Tirsdag kveld blir en fin fotballkveld!

Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar