Tapte og vant

Jeg skulle holde meg unna ligacupkampene, men det ble verre enn tenkt. Ligacupen ble mye mer spennende enn jeg drømte om, men like uforutsigbar som jeg spådde.

Jeg satset litt penger på Arsenal-seier mot West Ham, en kamp som gikk inn. Jeg hadde også Man City-seier mot Leicester. City ledet lenge, men Leicester fikk et billig straffespark på overtid. Dermed ble resultatet 1-1 etter ordinær tid og jeg tapte pengene.

En babe jeg spiller med tømte kontoen vår på Arsena-seier. Det ble en fin gevinst på felleskupongen hos Coolbet.com. Dermed ble ikke gårsdagen så ille, tross alt. Det beste av alt er at det var fryktelig spennende!

I dag har jeg tømt spillekontoen min hos Comeon.com på Man Utd-seier mot Bristol City. Det blir en hyggelig kveld om Man Utd vinner.

Om baben logger inn og spiller, er jeg usikker på. Jeg håper hun satser alle pengene på Man Utd-seier.

Semifinalene
Dersom Chelsea og Man Utd vinner i kveld, blir det magiske semifinaler i ligacupen. Arsenal og City er allerede klare. Skulle favorittene vinne i kveld, får vi fire fantastiske oppgjør i neste runde av ligacupen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar