Julegave fra Comeon.com

Uansett hva som ligger under juletreet i dag, har jeg allerede fått den fineste julegaven; julegave fra spillselskapet Comeon.com.

Jeg har venner som mener jeg har fått julegaven fordi jeg gjennom spill har bidratt til bunnlinjen i selskapet. Jeg tolker julegaven annerledes, en julegave som bekreftelse på at vi står sammen i kampen om ny spillpolitikk i Norge. At politikerne skal bestemme hva borgerne skal få bruke egne penger på, kan sammenlignes med tiden da politikerne bestemte at alle skulle se og høre på NRK. Det er så illiberalt som det er mulig å få det. Det er noe Sovjetunionen over den norske spillpolitikken.

Takk for julegaven Comeon.com. Jeg skal nyte hele esken på fredager de neste ukene.

God jul, Comeon! Sammen skal vi gi borgerne litt mer frihet!

PS: Jeg har ingen bindinger til noen av selskapene jeg skriver om på bloggen. Jeg har gjort en liten jobb for et spillselskap i 2017, og det selskapet har aldri blitt nevnt på Gambleren. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar