Hun spilte på oddsen for første gang

Jeg har i et par måneder prøvd på alle tenkelige måter å få henne med på en oddskupong. Når jeg skriver alle tenkelige måter, mener jeg det. Hun har alltid takket nei. Jeg vet ikke helt hvorfor hun er eller har vært uinteressert i veddemål og jeg skal aldri spørre hvorfor, men når hun leser dette skjønner hun at jeg er nysgjerrig på alle «nei, takk»- svarene.

Jeg har venner som mener jeg er spillavhengig, men jeg er ikke det. Jeg kan ha perioder uten spill, landslagsperiodene, uten at det er plagsomt. Samtidig innrømmer jeg at fortjeneste eller tapte penger, pirrer meg.

Jeg lever et liv med mye jobb på flere felt. Jeg har ikke barn, jeg bruker ikke mye rusmidler; og slett ikke narkotika, og jeg holder meg unna fjellklatring og fallskjermhopping. Jeg lever nokså forsiktig, til tross for mange år med usunn livsstil. Oddsen eller veddemål er min måte å leve litt uforsiktig på. Jeg tror jeg er avhengig av «pirringen» for å fungere optimalt 12-14 timer i døgnet. Jeg ser ikke for meg et liv uten veddemål, uansett hva politikerne vedtar.

Jeg ville vise henne hva jeg synes er veldig spennende, og det er årsaken til at jeg har invitert til odds i ganske lang tid.

I dag takket hun endelig ja! Vi skulle velge hver sin fotballkamp. Ettersom hun heier på Liverpool, var valget enkelt for henne; Liverpool-seier mot Everton, selv om oddsen var lav. Jeg tok under 3,5 mål i kampen mellom Manchester United og Manchester City. Når jeg skriver denne bloggposten, har vi allerede tapt pengene. Liverpool klarte kun 1-1 mot Everton, selv om vi begge var sikre på seier. Nå er det kun jeg som følger med Manchester-derbyet, ettersom jeg har kampen på en egen kupong. Det er fortsatt en litt spennende ettermiddag, et par timer etter at dagens fotball startet.

Etter Liverpool-kampen kom utbruddet fra henne, helt uoppfordret:
--Det var veldig spennende!

Vi spilte kun for 300 kroner hos Coolbet.com. Det er fascinerende at 300 kroner og en totalodds på 1,920 kan gi noen pirrende timer.

Jeg tviler på at vi har levert inn vår siste oddskupong sammen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar