Football Manager 2018 har homofile spillere i spillet

Klokken har passert midnatt, natt til fredag 10. november. Jeg har ikke tenkt å legge meg riktig enda. Jeg venter og ser om 2018-utgaven av Football Manager kommer ved inngangen til det nye døgnet.

Én av nyhetene i 2018-utgaven, er homofile fotballspillere. Herrefotball og homofili har vært et problemområde, ettersom det er få toppspillere som har kommet ut av skapet. Kanskje kan en virtuell verden gjøre livet enklere for skeive toppspillere? Jeg håper det! Seksuell legning, uansett seksuell legning, bør ikke være et problemområde.

Jeg har fulgt denne spillserien siden starten som ung gutt. Før spilte jeg mye, men nå strekker ikke tiden til. I 2017-utgaven har jeg nesten nådd to sesonger. Det er ikke imponerende, men selv om jeg spiller mindre må jeg ha den nyeste utgaven hvert år.

Jeg har også brukt spillet, altså klubbenes staller, i forbindelse med veddemål på oddsen, riktig nok med blandet suksess.

Hvis alt er som det bruker å være på denne tiden av året, kan jeg nå, etter denne bloggposten, laste ned den nyeste utgaven av Football Manager. Jeg gleder meg og innrømmer det med entusiasme.

Lanseringsdatoen for Football Manager 2018 er fredag 10. november. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar