Det var fryktelig spennende!

Jeg var irritert, på grensen til frustrert under kampen mellom Sevilla og Liverpool tirsdag kveld. Jeg tømte spillekontoen på borteseier, og lenge lå det an til at jeg kunne vinne noen tusen kroner. Liverpool ledet 0-3 ved pause.

I 2. omgang gikk det meste skeis for Liverpool. Da utligningen til 3-3 kom fire minutt på overtid, var jeg fortvilt. Skåringen til Guido Pizarro var fryktelig irriterende, men herregud for en spennende omgang og kveld. Jeg vedder på grunn av spenning og i går kveld fikk jeg valuta for pengene, selv om Liverpool-seier ville gitt jubel i Turngata.

Det er nye muligheter i kveld. Champions League-ballen ruller videre og Juventus mot Barcelona er utvilsomt kveldens høydepunkt for mange i Europa.

Gambling beriker livet, fra fotballveddemål til bingo. Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar