Roger Sedeniussen og meg selv

Hvis Roger Sedeniussen vinner 290 millioner kroner i Eurojackpot i dag, skal han ta turngruppas styre til utlandet og lære styremedlemmene opp i skinn og lær. Jeg har av ulike årsaker fått smaksprøver på hva styret i turngruppa kan vente seg om rogern blir mangemillionær i kveld.

Hvis jeg vinner 290 millioner kroner i Eurojackpot i dag, skal jeg bygge turnhall til turngruppa. Det er forskjeller mellom rogern og meg selv, ja.

Drømmer du om storpremien i kveld? Det er lov å drømme selv om sannsynligheten for å vinne er veldig, veldig, veldig lav. Innleveringsfrist hos Norsk Tipping klokken 19:00 hos en kommisjonær eller på nett. Husk å registrere din grasrotandel hos det statlige selskapet, penger som kan bety mye for ei forening du liker godt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar