Jeg og Ann Mari Olsen gjorde det samme

Det er sjelden jeg kan skryte av at jeg og den pene bloggeren Ann Mari Olsen har gjort det samme, men nå kan jeg gjøre det.  Vi satset begge penger på Man Utd-seier i ligacupkampen mot Swansea, en kamp som ble spilt tirsdag kveld.

Jeg oppdaget hennes veddemål via Twitter.com onsdag formiddag. Min innsats var litt høyere enn hennes, men jeg tipper vi begge to er fornøyde med fortjenesten.

For øvrig bruker både Solvik og Olsen spilleselskap med konsesjoner i utlandet til fotballveddemål.

Etter at forrige uke var en grusom oddsuke med mye tapte penger, har denne uken startet bra. Tre veddemål inn av tre mulige hos Comeon.com. Nå står det noen tusen kroner på spillekontoen igjen.

Det er kamper i kveld også, men etter tre spennende kvelder der jeg har tømt spillekontoen på hvert veddemål vurderer jeg kun en symbolsk sum i kveld. Liksom bare for å være med. Det trenger ikke være alt eller ingen ting hele tiden, tror jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar