Ikke spilleavhengig

Landslagsperiodene viser klart og tydelig at jeg ikke er spilleavhengig. Én uke siden jeg oddset, oddskuponger der jeg tapte mye penger. Deretter startet landslagspausen. Ser jeg bort ifra en liten sum på vinneren av Nobel Fredspris, har jeg hatt en hel uke uten veddemål. Helt uproblematisk!

I dag spiller Norge mot Nord-Irland på Ullevaal. Jeg tror kanskje jeg skal se kampen. Dersom jeg ser oppgjøret blir kampen langt mer spennende med en oddskupong. Avspark klokken 20:45 og Max viser kampen.

Hvem vinner?
Jeg har ikke peiling, men Nord-Irland er laget med best resultat i kvalifiseringsspillet. Ettersom jeg ikke har en nasjonalistisk celle i kroppen og oddsen er 3,10 på borteseier, blir det noen hundre kroner på nordirsk-seier.

Neste helg starter ligaspillet igjen. For en lørdag det blir med Liverpool mot Man Utd klokken 13:30. Nam! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar