Bruker bonuspoeng på Champions League-kamper

Fordelen med flere av de internasjonale spilleselskapene og ett av argumentene mot ny spillpolitikk, er bonusordningene. Konkurransen er tøff og selskapene lokker med veldig gode bonusordninger til trofaste kunder.

Dersom de internasjonale spilleselskapene fikk og godtok konsesjoner/tillatelser i Norge, forsvinner trolig bonusordninger. Jeg tviler på at norske politikere vil godta kjøp av kunder. Som oddsspiller elsker jeg at selskapene jeg bruker mest «gir» meg penger.

Jeg har samlet opp mange poeng hos Comeon.com. Ettersom jeg tapte en del penger på Leicester-kampen i går, har jeg brukt poeng til å få cash til kveldens Champions League-kamper. Med poengene og et lite innskudd, er jeg godt rustet til kveldens Champions League-kamper. Kamper som har avspark klokken 20:45, om vel én time.

Ny spillpolitikk har mange fordeler, spesielt for kultur og idrett i Norge. For oss oddsspillere kan lukrative bonusordninger forsvinne. I kveld har jeg nesten gratis underholdning fra Comeon.com. Dersom jeg tipper godt, blir fortjenesten veldig god. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar