Har du nerver til en ny Liverpool-kamp?

Hvis nei, gjør noe annet enn å se på Viasport 1/Viaplay i kveld. Det er igjen klart for Champions League, og kamp mellom Spartak Moskva – Liverpool.

Skribenten hadde penger på den siste Premier League-kampen til Liverpool, kampen mo tLeicester. I løpet av 90 minutt var det mye glede, stor sorg, lettelse og glede igjen. Kampen var oppskriften på hvorfor jeg bruker penger på veddemål. Det var ekstremt spennende. Ettersom det endte godt, kan jeg skrive denne bloggposten med et smil om munnen.

I kveld gjør jeg det igjen, satser mesteparten av pengene fra spillekontoen på Liverpool-seier. Med seier får jeg den gode følelsen. Skulle det bli uavgjort eller tap, blir jeg seriøs jentesur i kveld. Oddsen eller gambling beriker livet.

Det kryr forresten av veddemålsmuligheter i kveld gjennom seriespill i England og Champions League. 

Comeon.com gir 1,52 i odds på Liverpool-seier. Avspark klokken 20:45. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar