Bror mot bror

Premier League er i gang igjen etter en kjedelig landslagsperiode. For en start det blir på helgen, kamp mellom Man City og Liverpool. Økonomisk doping etter min mening mot eleganse. Himmel og hav, det blir spennende! Og nei, jeg har ingen ting imot økonomisk doping!

Dette er en kamp om tre viktige poeng i Premier League, men det er også en kamp mellom bror og bror i familien. Stein Vidar Karlsen heier av en eller annen merkelig grunn på Man City. Vinner laget hans får jeg høre det utover kvelden. Vinner Liverpool, er jeg en ganske dårlig vinner og jeg kommer til å mobbe han rått de neste dagene. Rivalisering mellom supportere er noe av det som er forlokkende med idrett.

Jeg er usikker på hvor mye penger jeg satser på kampen og veddemålet jeg inngår, men oddsen beriker kamper. Et eller annet veddemål blir det. Hva jeg ender på blir bestemt etter en tur på mitt helt private rom og en sjakk-kamp på én av de mange sjakk-appene som finnes.

Hos spilleselskapene er Man City klar favoritt, men med veldig god fortjeneste om Liverpool vinner kampen.

Det kryr av veddemålsmuligheter i dag i Premier League, Primera Division, Bundesliga, Serie A, Eredivisie, Ligue 1, Championship, for å nevne noe. I tillegg kommer Sogndal på besøk til Brann Stadion i kveld. Klubbfotballen ruller igjen og hurra for det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar