Turn-seier?

Nordicbet.com er ett av selskapene som har breddefotball på oddsmenyen. Selv om oddsmenyen er rikholdig i dag ble to kamper fra 4. divisjon i Finnmark fristende.

Turn har bortekamp mot Bossekop i Alta, en klubb som ligger på 10. plass i serien. Det er fem poeng bak Turn som innehar 8. plassen på tabellen. Turn er favoritt til 1,65 i odds. Jeg valgte klubben fra mitt hjemsted.

Jeg plusset i tillegg på Porsanger-seier mot Indrefjord i Hammerfest. To favorittseire til en samlet odds av 2,97.

Jeg bruker kun Nordicbet.com til livespill og breddefotball. Skulle kveldens kupong gå inn tar jeg inn det tapte hos dette selskapet denne uken. Skulle jeg tape pengene, har de siste dagene hos Nordicbet.com vært dårlig rent økonomisk. Spennende har det vært uansett resultat av kveldens fjerdedivisjonskamper! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar