Med flaks til Turn-keeperen ville jeg tjent penger

Onsdag satset jeg penger hos Nordicbet på breddefotball, to kamper fra 4. divisjon i Finnmark. Etter en elendig uke hos dette spilleselskapet skulle jeg ta tilbake de tapte pengene.

Porsanger vant mot Indrefjord, og Turn ledet lenge. Faktisk til det gjenstod fem minutt av kampen. På tampen av 2. omgang var Turn-keeperen uheldig og treffer en Bossekop-spiller. Elias Wold Melo utlignet til 1-1, En elendig oddsuke hos Nordicbet nærmer seg nå en katastrofe. Jeg var så nært, men likevel langt ifra.

Om jeg bør være irritert på Turn-laget, altså laget fra mitt hjemsted, og keeper Dagfinn-Andreas Hillestad?  Nei! Det er fotball og i fotball skjer det hendelser det er umulig å forutse. Jeg var ikke like diplomatisk da jeg snakket med trener Ole Dyrstad onsdag kveld. Jeg skjelte ut Lillestrøm, Turn-treneren, keeperen og laget for øvrig, riktig nok med et glimt i øye og mye latter mens jeg og Ole snakket sammen for oppslag på Radionordkapp.no.

Lørdag har Turn kamp igjen mot Norild på Honningsvåg stadion. Ettersom guttene for tiden gjennomfører et tøft kampprogram, er jeg langt fra sikker på hjemmeseier. Jeg tror likevel det kan bli spennende på stadion lørdag formiddag.

Hvis du ikke interesserer deg for breddefotball, gjør et veddemål for ditt lokale lag hos et spilleselskap. Oddsen gjør breddefotballen superinteressant! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar