Fantastisk tips fra Andreas Børvik

Jeg var helt sikker på at Ajax skulle slå Rosenborg på torsdag i Nederland. Heldigvis tok jeg feil. Før kampen satte jeg penger på UB til pause. Oddskupongen gikk inn, selv om hjemmelaget hadde spillermessig overtak.

Før 2. omgangen startet var jeg minst like sikker på Ajax-seier. Andreas Børvik derimot, en i Honningsvåg som følger godt med på fotball, sa til meg i pausen: --Rosenborg vinner. Resultat 0-1.

Jeg flirte av tipset, men satte penger på Rosenborg-seier på liveoddsen hos Comeon.com med en odds på 7,0. Da kampen var over hadde jeg tjent cirka 1 000 kroner på Børvik-tipset. Jeg skulle satt mer penger på Rosenborg-seier enn jeg gjorde, men jeg var jo i utgangspunktet sikker på Ajax-seier.

Nå har jeg satset Børvik-pengene og de andre pengene fra spillekontoen på Liverpool-seier i dag. I dag er det noen tusen kroner i spill på laget jeg liker best. Odds: 1,39. Det blir en spennende ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar