Naboen: -Hysj, det er sent på kvelden

Jeg tømte spillekontoen hos NordicBet på Molde-seier mot Viking. Noen tusen kroner var i spill. Hjemmelaget spilte godt før pause og ledet 2-0. Kampen ble etter hvert så uinteressant, at jeg droppet skjermen og lekte med katta.

I 2. omgang spilte visstnok Viking veldig godt. Det ble 2-1 etter 72 minutt. Med så mye penger i spill fulgte jeg kampen etter reduseringen. Viking var klart best og utlignet til 2-2 seks minutt før ordinær tid.

Jeg har sluttet med bannskap, men det er klart jeg blir forbanna når tusenlappene forsvinner fra konto. Jeg hadde gitt opp hele kampen da Thomas Amang fastsatte sluttresultatet til 3-2 fire minutt på overtid. Et brøl av dimensjoner kom fra Turngata, så høyt at naboen Andre Uttakleiv sendte melding:
--Hysj, det er sent på kvelden.

Vinnermålet fire minutt på overtid gir kick, en eventyrlig rus. Den rusen opplevde jeg i kveld sammen med Eurosport Norge.

En del av overskuddet fra Molde-kampen har jeg satt på mest mål i 2. omgang i kampen mellom Brann og Vålerenga.

Spill beriker livet, uten tvil! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar