Oddsprat med Ole Dyrstad

Onsdag kveld laget jeg et redaksjonelt oppslag med Ole Dyrstad om Turn-seieren mot Indrefjord. Ettersom jeg og Ole har et godt forhold, snakker vi ofte om mer enn det som kommer på trykk.

Ja, det ble en liten oddsprat med Turn-treneren. Jeg fortalte hva jeg brølte ut da Indrefjord skåret og tok ledelsen 0-1. Ole flirte godt av det fargerike språket. Jeg fortalte også om den deilige følelsen da det ble 1-1 og tilslutt 2-1, mål skåret av Odd-Bjørnar Nilsen.

Ole var naturlig nok nysgjerrig på hvor mye penger jeg vant på grunn av spillerne han styrer. Han fikk vite summen, men den forblir mellom oss. Ettersom oddsen var 1,81 på Turn-seier, ble det en hyggelig fortjeneste på en helt vanlig onsdag kveld på Honningsvåg stadion.

Jeg veddet på NordicBet, ett av selskapene som har breddefotball på oddsmenyen.

Nå er jeg i overskudd på Turn-veddemål så langt i sesongen. Nesten synd det er fotballferie; for jeg tror på hjemmeseier i neste kamp mot Kautokeino.

Ole Dyrstad er styremedlem i Finnmark Idrettskrets. Vi snakket ikke om spillpolitikk, for der er vi nok litt uenige. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar