Kaster trolig penger ut av vinduet

Det er ganske dumt, men dumheten gjør at kampen blir spennende i kveld fra klokken 19:00. Mens de fleste fotballeksperter tror Brann slår Stabæk i kveld, har jeg oddset på Stabæk-poeng til en odds på 2,25 hos Comeon.com. Jeg taper trolig alle pengene etter at jeg tømte spillekontoen på kampen.

Årsaken til at jeg tror på Stabæk-poeng, er at jeg synes Brann-kampene jeg har sett har vært dårlige. I tillegg er oddsen på hjemmeseier litt lav (1,60). Stabæk har et par knallgode resultat i år, spesielt på bortebane. Seieren i Drammen 16. mai var sterk!

Selv om summen er sånn passe beskjeden på kveldens kamp, er det nok til at jeg får et kick når det er avspark. Ettersom jeg har gardert kampen UB håper jeg at kicket pågår i 90 minutt pluss overtid. Hadde jeg vært tøff skulle jeg tatt ren borteseier, men det turte jeg ikke.

Oddsen gjør livet spennende! Ikke spill for mer enn du har råd til å tape! Det er Max som viser Brann mot Stabæk fra den norske Eliteserien. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar