Herlig når selskapene konkurrerer

Politikerne har gitt Norsk Tipping et såkalt monopol for spill, men alle som følger litt med vet at det kryr av ulike alternativ for oss som liker gambling. Selskapene gjør mye for at så mange som mulig av oss skal bli trofaste kunder.

Selskapet jeg bruker mest, Comeon.com, har gode bonusordninger. Dagens innskudd på 300 kroner ble til 550 kroner. Jeg fikk 250 kroner av selskapet, penger jeg bruker til ren underholdning i forbindelse med kveldens fotballkamper. Er det rart jeg elsker konkurranse? Nei!

Jeg fikk bonuskroner da jeg gjorde innskuddet på 300 kroner. Tre hundrelapper ble til 450 kroner. I tillegg la Comeon.com 100 kroner i et gratisspill. Jeg kunne dermed satse 550 kroner på fotballkamper.

Jeg valgte Tromsø-seier mot Sandefjord, pluss under 3,5 mål i kampen mellom Aalesund og Odd. Skulle kampene ende slik jeg har tippet blir 550 kroner plutselig til 1203,50. Skulle jeg tape, er det ingen katastrofe. Det er kun 300 kroner som har forsvunnet fra kontoen.

Skulle jeg vinne på de to utvalgte kampene, bruker jeg nok beløpet på liveodds på klokken 20-kampen i kveld mellom Viking og Haugesund.

Spill gjør livet litt mer spennende. Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar