Fantastisk Tsjekkia-odds

Har du venner som tror du er spilleavhengig og at du må spille på oddsen? Si til dem at nå er det en landslagsperiode, en periode nesten uten fotballkamper. Si til vennene som mistenker deg for spilleavhengighet at landslagsperioden er gørrkjedelig, men at du overlever uten problem.

Jeg har ingen venner som tror jeg er spilleavhengig. Jeg får i alle fall ikke påstanden eller spørsmålet slengt i ansiktet. Jeg innrømmer likevel at landsperioder er de delene av hverdagene som er kjedelige.  Jeg har ikke spilt på oddsen på én uke og det har vært uproblematisk.

Nå har jeg gjort et innskudd hos selskapet jeg bruker mest, Comeon.com. Jeg har brukt alle pengene på Tsjekkia-seier mot Norge på Ullevaal. Det var oddsen på 2,70 som fristet meg.

Fotball er fotball. Det er umulig å være helt sikker på utfallet av fotballkamper.

Norge stinker
Jeg er én av dem som mener Norges Fotballforbund over altfor lang tid har foretatt mange gale veivalg. Fotballforbundet er litt som Norge, fotballpolitikerne gjør som Stortinget; bygge opp en gigantisk kloss som går på bekostning av frihet og valgmuligheter. Sentral styring vil aldri være bedre enn valg menneskene eller enhetene tar lokalt.

Fotball er som livet; hvorfor gjøre det komplisert, mer komplisert enn nødvendig? I utgangspunktet trenger spillerne noe som kan være mål og ball. Det er mulig å legge til enkel beskyttelse, drakter og bane, men alt dette trenger ikke være på plass for å spille fotball. Fotball er et enkelt spill, genialt enkelt!

Det norske herrelandslaget kan være et bilde på alt som er galt i Norges Fotballforbund. Og ja; laget stinker! Helt greit for oss som står utenfor, men for fotballederne må det være et tankekors.

Norge mot Tsjekkia har avspark klokken 20:45, og TV Norge viser kampen i kveld.

Lørdag morgen litt før klokken 10 var oddsen slik hos utvalgte selskap for hjemmeseier, uavgjort, borteseier: (Norge er hjemmelag)
Comeon: 2,80, 3,10, 2,70.
Expekt: 2,75, 3,00, 2,70.
Betsson: 2,80, 3,05, 2,75.
Coolbet: 2,90, 3,05, 2,80.
NordicBet: 2,80, 3,05, 2,75.
Norsk Tipping: 2,40, 2,95, 2,95.

Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar