Spilleselskapet Maritas. Eller noe sånn…..

Jeg har tapt et nytt veddemål mot ho mor, Marita. Det tapet kommer hun til å gni inn en periode utover våren.

Når jeg taper penger hos internasjonale spilleselskap, hører jeg ikke mer fra selskapene før det kommer gode tilbud i forbindelse neste innskudd. Det er et uforpliktende forhold mellom meg og Comeon.com, Betsson.com og Expekt.com. Marita, eller «Maritas» derimot, er ikke så enkel som de internasjonale aktørene.

Etter tapet har det haglet med meldinger og spørsmål fra Maritas «selskap», «Maritas».  Hvordan vin skal vi drikke? Når skal vi møtes? Må jeg ha på skinnbukse? Hvilken farge skal det være på skinnbuksa? Liker du skinnbuksa mi? 

Huff! Ikke alle bør drive «spilleselskap».  Ja til lisenser for spilleselskap i det norske markedet, men jeg håper aldri «Maritas» får lisens! Basta!

#Jentesur 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar