Oddsprogrammet hjelper en skjønnhet

Hun er pen, hun er rå, hun er ganske sær, hun kler uniform, hun er kulturell, hun bor sørpå og hun ble kjent med meg for mange, mange år siden. Hun elsker tennis, skikkelig digger tennis.

Av alle idrettene man kan falle for, ble det tennis for henne. Da jeg fikk vite det for vel ett år siden, ble jeg overrasket. Det siste jeg tenkte på var at hun satte i stolen foran fjernsynet og heiet frem Rafael Nadal.

At hun liker tennis godt går utover meg. Det kommer av og til spørsmål fra henne, om jeg kan sjekke det nøyaktige klokkeslettet for når den største stjerna spiller. Før jeg fikk spørsmål fra henne, oddset jeg aldri på tenniskamper. Nå kan jeg putte inn små beløp fordi hun kommer med tips.

Jeg bruker Comeon.com for å svare på spørsmål, og for veddemålene på tenniskamper.

Nå pågår French Open. Rafael Nadal er én av favorittene. Det kryr av kamper både for gamblere og for alle som liker tennis-sporten. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar