Leter etter Turn-kampen

Lørdag klokken 14:00 blir det endelig spilt en 4. divisjonskamp på Honningsvåg stadion igjen. Gressmatta er grønn, snøen er borte, i alle fall inntil videre, og Tverrelvdalen kommer på besøk.

Jeg skal se kampen, hvis ingen ting kommer i veien de neste dagene. Oddsen beriker fotballkamper og det er årsaken til at jeg har startet leteaksjonen for å finne oppgjøret på oddsprogrammet.

Foreløpig har ingen av de internasjonale selskapene jeg bruker mest satt oppgjøret opp på oddsprogrammet. Jeg forventer likevel at jeg finner et selskap som er smart nok til å satse på Turn – Tverrelvdalen på lørdag.

Om jeg tror Turn vinner? Huff. Jeg vet ikke helt egentlig. Tverrelvdalen har startet sesongen godt med ni poeng på fire kamper. Kom på stadion på lørdag! 
(Nett og radioreklame) 

Breddefotball, pengespill og utfordringer
I norsk fotball blir det forventet at trenere, spillere og utvalgte ledere ikke deltar i veddemål eller pengespill i tilknytning til kamper der klubbens egne lag er involvert. For øvrig forventninger som dessverre blir brutt daglig i forbindelse med seriespill, uten at målsettingen er kampfiksing. Slik jeg kjenner klubbene i Finnmark, er det minimalt med fokus på utfordringene veddemål gir for breddefotballen. Ingen av Turn-spillerne eller Turn-lederne bør sette penger på lørdagens kamp om noen internasjonale selskap setter kampen på oddsprogrammet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar