Hvem får Champions League-plassene?

På dagen der den siste ligarunden blir spilt i Premier League i England, må jeg være litt personlig. Jeg har en kompis som jobber i politiet. I tilfelle honningsvåginger leser denne bloggposten, skal jeg ikke nevne navnet. Han heier på Arsenal, og jeg håper han får en vond søndag. Jeg håper på en smertefull søndag for min gode kompis!

Den samme kompisen har i flere år anbefalt tv-serien Rita på ukedager til Liverpool-supporterne. Neste sesong kan det være han som velger tv-serier fremfor Champions League-fotball i midtuken. Herregud siste ligarunde blir spennende. Det er spesielt kamp om tredje-, fjerde-, og femteplassen. De fire første får spille Champions League sesongen 2017/2018.

Champions League uten Arsenal virker egentlig utenkelig, men det kan bli en realitet i dag.

Spilleselskapene har ulike tilbud i forbindelse med dagens fotballkamper. Gjør dagen ekstra spennende, spill på oddsen!

Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape!

Buddha
Jeg er ikke religiøs, men jeg vurderer å ta fram Buddha i ettermiddag slik at jeg gjør det jeg kan gjøre for at Liverpool blir blant de fire beste. Alfred Hitchcock blir småtteri sammenlignet med siste ligarunde i Premier League.

Let the game begin! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar