Et veddemål jeg taper

Jeg har veddet med en stortingsrepresentant, en representant som ikke har noe imot veddemål og internasjonale spilleselskap. Veddemålet vårt finnes ikke på oddsoversikten til spilleselskapene.

Vi har veddet om hvem av oss som blir først ferdig med House of cards, sesong fem, som kom på Netflix i dag. Hvis jeg blir først ferdig skal han fremme et helt spesielt dok 8-forslag. Ja, jeg lover å omtale forslaget hvis jeg vinner veddemålet. Hvis han blir først ferdig må jeg kjøpe en flaske konjakk.

Mens jeg fortsatt er på jobb, har han allerede sett de to første episodene. Rapportene på Snapchat fra de to første episodene er gode. Han har kommet godt i gang med sesongen, en sesong som består av 13 episoder.  Mye tyder på at jeg taper veddemålet, dessverre.

Da vi inngikk veddemålet trodde jeg at House of cards tradisjon tro ble sluppet på en fredag. Ukedager er dårlige dager for seriemaraton for undertegnede. Selv om tiden er ganske knapp i dag, må jeg klare å komme meg igjennom fire, fem episoder. Jeg er misunnelig, riktig på en god måte, på alle dem som akkurat nå ser House of cards.

Har du ikke sett House of cards, prøv serien på Netflix. Det er topp underholdning der kulissene er politikk, politikere og nettverk. House of cards er politisk ondskap satt i system. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar