En ekstrem høy premiepott

Har du ikke levert inn kuponger til kveldens Eurojackpot-trekning, gjør det før fristen går ut klokken 19:00.

Du vinner sikkert ikke, men uten én eller flere kuponger er du ikke med i kampen om potten på 465 millioner kroner.  465 millioner kroner er sykt mye penger! Det er en ekstrem høy premiesum!

Jeg vet hva jeg skal gjøre om jeg blir mangemillionær i kveld. Vet du hva du skal gjøre om du vinner pengene?

Det er for øvrig et tankekors at bedriftseiere som skaper arbeidsplasser og tjener penger, blir sett ned på av deler av det politiske miljøet. Mens spill-millionærer gjennom det statlige selskapet, aldri blir nevnt i den politiske debatten om skatt.
(Foto: Norsk Tippings nettsted) 

Grasrotmottaker
Dersom du velger grasrotmottaker, går fem prosent av spilleinnsatsen til et lag eller en organisasjon bestemt av deg.

Grasrotandelen er penger direkte til samfunnsnyttige formål, til aktiviteter laget av mangfoldet av organisasjoner i Norge. En herlig ordning mange barn og ungdommer nyter godt av!

Selv om jeg er mest glad i de utenlandske selskapene, bruker jeg penger på Norsk Tipping. Jeg leverer kuponger for Lotto, Vikinglotto, tipping og Eurojackpot. Det er HT & IF som mottar Grasrotandelen fra meg, penger jeg vet kommer barn og ungdommer i lokalsamfunnet til gode.

Det er Norsk Tipping, Brønnøysundregistrene, Kulturdepartementet og Lotteri- og stiftelsestilsynet, som samarbeider om grasrotordningen.

Spiller du Eurojackpot i kveld, sørg for at du har en grasrotmottaker som får fem prosent av pengene du bruker på spillet.

Lykke til med kveldens Eurojackpot-trekning! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar