Én av fordelene med Comeon.com

Det selskapet jeg bruker mest til odds er Comeon.com. Selskapet har ikke de høyeste oddsene, men selskapet har rask og sikker inn- og utbetalinger. I tillegg liker jeg nettstedet. Det tok litt tid før jeg ble vant til Comeon.com, men etter litt bannskap de første dagene elsker jeg nettsidene. De er oversiktlige med mye lett tilgjengelig statistikk for oddsspillerne.

Den største fordelen med Comeon.com er bonusordningen, spesielt i helgene. De tilbyr ofte 50 prosent ekstra på det neste innskuddet. Ettersom jeg tapte penger på kampen Man City – Man Utd, må jeg gjøre innskudd i dag. På dette innskuddet gir Comeon.com meg penger for at jeg skal ha det artig med fotball. Herlig!
(Foto: En del av Comeon.com) 

To andre selskap
Jeg bruker også Betsson.com og Exkept.com til odds. Expekt.com er min konto, mens Betsson.com bruker jeg sammen med eks-treneren min. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar