Tvillingene

Han er høyere enn meg, jeg er betydelig tjukkere enn han. Han er nokså rød, jeg er veldig «blå». Han har spilt fotball på et nokså høyt nivå, jeg har vært tilskuer. Vi heier begge på Liverpool. I dag opptrådte vi som tvillinger.

Helt tilfeldig hadde vi, altså Stein Arne Charne Granaas og unge Solvik, satt 1 000 kroner hver på West Ham-seier i bortekampen mot Southampton. Vi var like spente og vi jublet like mye for West Ham-målene. Resultatet ble 1-2 og det var ufattelig spennende, spesielt i 2. omgang.

Granaas fikk ut 3 200 kroner, unge Solvik fikk ut 3 250. Ja, jeg bruker Comeon.com. Når jeg skriver «fikk ut», tror jeg ingen av oss tar ut pengene. De ligger klare til nye veddemål.

Oddsen gjør fotballkamper ekstremt spennende! Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar